Zeikweer in Reykjavik - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Zeikweer in Reykjavik - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Zeikweer in Reykjavik

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

08 September 2006 | IJsland, Reykjavik

Ja hoor: Julia gaat kamperen, regent het pijpenstelen. En ook echt niet een beetje hoor, de hele camping stond blank!

Maar bikkel als ik ben wilde ik natuurlijk persé in mijn tentje slapen. Die trouwens wonder boven wonder mooi droog bleef aan de binnenkant. Maar na 2 nachtjes vond ik het wel mooi geweest, dus vanavond slaap ik weer gewoon in mijn bedje in Kjoa.

Ik wilde lekker even genieten en sightseeën tijdens mijn laatste daagjes in IJsland. Maar dankzij het weer en ´geen toerisme na augustus´ zat dat er niet echt in. Vanaf september is alles hier gesloten! Behalve musea in Reykjavik, dus daar heb ik veel tijd in doorgebracht. Verder heb ik vooral gerelaxed en ben naar de kroeg en de bios geweest, want het is Filmfestival in Reykjavik! (Vorige week vrijdag was Matt Dillon bij ons in de shop, whaaaa!)

O ja, en voor de mensen die nieuwsgierig zijn naar de ontwikkelingen van Rockstar Supernova: Magni zit in de finale! En ik denk stiekem dat ie gaat winnen ;) Maar de finale is op 13 sept, dus ik hoop dat ze het ergens in Londen in een kroeg uitzenden ofzo... Magni, Magni (met z´n allen)!!!

  • 08 September 2006 - 16:39

    Maud:

    Ha Jul! Dus het zit er alweer bijna op! Hier is ook veel gebeurd; afgestudeerd,(tijdelijke) baan bij het NAi en nu alweer een maand aan de slag bij het leukste reclamebureua in Rotterdam! Genoeg om bij te kletsen, we zien elkaar vast snel! P.s. Ken je Hanneke O. nog bij jou uit de klas? Dat is nu een collega van me! Groetjes!!!

  • 09 September 2006 - 16:26

    Marjolein:

    hi julia! Super dat je alweer bijna terugkomt. Ik ben hier in Rotterdam in jouw voetsporen aan het treden, in januari ga ik nl. naar INHOLLAND, daar begin ik aan mijn 3e jaar. Geniet jij nog maar lekker van de laatste daagjes van je reis in Londen, kusje Marjolein

  • 10 September 2006 - 11:56

    Lina:

    nog twee daagjes, en dan zit je alweer in Londen! Geniet van je laatste dagen ijsland, en ook van londen natuurlijk!
    Tot snel! x Lina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 53119

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: