Vakantiefoto´s! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Vakantiefoto´s! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Vakantiefoto´s!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

03 Augustus 2006 | IJsland, Reykjavik

Koert en ik hebben zo veel foto´s gemaakt dat ik een extra berichtje moet plaatsen om de foto´s bij te zetten. Zo blijft het nog een beetje overzichtelijk!

De foto´s bij het bericht uit Blünduos zijn alle foto´s vanaf het vertrek tot onze aankomst in Stafafell. De foto´s van Stafafell tot en met Blünduos staan hier. Alle foto´s die we daarna gemaakt hebben staan bij het volgende bericht.

Vragen? Geen vragen? Mooi gaan we door...

  • 05 Augustus 2006 - 18:47

    Moniek:

    Hey Julia

    Weer hele leuke foto's!
    Dikke kus Moniek

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 55783

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: