Lost in Iceland! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Lost in Iceland! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Lost in Iceland!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

09 Juli 2006 | IJsland, Reykjavik

Even snel een berichtje uit Geysir. Ik heb maar een paar minuutjes en heel veel te vertellen, maar ik beloof jullie dat ik dat snel zal doen! Nu alvast de foto´s, ze staan denk ik in de algemene fotomap. Binnenkort met tekst en uitleg.

Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin hier! Veel gezellige avonden, mooie natuur en ik ben wezen paardrijden!

Tot snel!

• 10 Juli 2006 - 10:18

Henk:

lekker doorgaan geniet er maar van.

• 10 Juli 2006 - 17:54

Lina:

Dat je het zo druk hebt dat je bijna geen tijd hebt om een berichtje op de site te zetten is alleen maar een goed teken, toch? Dat je ook nog heel veel andere leuke dingen te doen hebt :) Ben benieuwd naar de tekst en uitleg! Veel plezier!!
    x Lina

• 10 Juli 2006 - 21:08

x Lina

• 10 Juli 2006 - 21:09

oh oeps.. weet niet wat ik gedaan heb, maar nu staat mn berichtje er 2x :s

• 14 Juli 2006 - 11:47

Corrie:

lieve Julia
    Prachtige foto's om te schilderen. Komend weekend heb ik mijn expositie in de Noodschuur. Veel plezier en tot mails. Corrie