Arctic rafting en party tonight! - Reisverslag uit Hafnarfjörður, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Arctic rafting en party tonight! - Reisverslag uit Hafnarfjörður, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Arctic rafting en party tonight!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

01 Juli 2006 | IJsland, Hafnarfjörður

Hee allemaal!

Ben nu in Hafnarfjordur bij Svala en vanavond gaan we Reykjavik onveilig maken. Heb ik erg veel zin in, want het is alweer erg langgeleden dat ik goed ben wezen stappen!!!

Donderdag ben ik wezen raften als teamuitje. Dat was stoer!!! (Bijna net zo leuk als mountainbiken ;)). Alleen dat is al een reden om naar IJsland te komen. Helaas had ik mijn camera niet goed ingesteld (dom!!), dus ik heb niet veel goede foto´s. Maar mijn collega´s hebben ook foto´s geschoten, dus wellicht in de nabije toekomst meer.

Het raften was zo cool! We gingen in 2 kleine bootjes de ijskoude rivier op. En we hadden zo´n superstrak duikpak aan. Wat trouwens wel lekker warm was. De rivier was heel rustig, maar ik en mijn medepasagiers natuurlijk niet, dus we lagen meer in het water dan in de boot. En op een gegeven moment kon je ook van rotsen duiken. Die waren 8, 10 en 12 meter hoog. Dat was echt super leuk. Maar ik geloof dat ik de enige was die van 12 meter sprong. 2x natuurlijk, want nu ik hier toch ben moet ik alles gedaan goed hebben. We hebben meteen met een paar collega´s afgesproken binnenkort weer te gaan, maar dan op een echte wilde rivier. Heb ik nu al zin in!

Sinds kort is er ook een Franse meid bij ons in huis: Veronique. We hebben het erg gezellig met z´n allen en ik lig eigelijk nooit voor 2 uur in bed. Gister hebben we de ijslandse vogeltjes dans gedaan (?!), die leek verdacht veel op de Nederlandse... Tja, drank is hier duur, maar ook lekker ;) en daar heb ik natuurlijk veel foto´s van.

Binnenkort meer over vanavond en hopelijk veel andere avonturen! Dikke smakkerd!

Oh ja, Sonja, super grappig! Dacht dat IJsland een klein landje was... Kom je nog vaker deze zomer? Dan moet je het laten weten, want dan kunnen we een x iets drinken ofzo!

  • 02 Juli 2006 - 11:42

    Corrie:

    lieve Julia
    Leuk al die verhalen en foto's. Zo krijg ik een beetje idee hoe het daar is. Fijn dat het goed met je gaat en dat je ook wat meer tijd voor jezelf hebt om alles te bekijken. Groetjes en xx van mij.

  • 02 Juli 2006 - 14:39

    Moniek:

    Hey julia

    Gaaf joh dat raften!Leuk teamuitje. Echt iets voor jou! Grappige foto's. Ziet er goed en gezellig uit joh!
    Ik ben benieuwd naar je spannende verhalen over gisteravond in Reykjavik.

    Haha echt toevallig dat je een vriendin van Titia in Ijsland tegen bent gekomen. Ik had er gister met Titia over dat de wereld toch wel erg klein is.

    Volgens mij krijg je het steeds beter naar je zin daar zo! Leuk! Maar maak het niet te leuk he? We kunnen je een paar maanden missen maar natuurlijk niet dat je daar gaat wonen definitief!

    Dikke kus Moniek

  • 03 Juli 2006 - 09:33

    Rudy:

    Aan de foto's te zien was het erg gezellig! ;-) Heb je nog actie foto's van hey raften?

    We lezen elkaar wel weer!

    Houwdoe!

  • 03 Juli 2006 - 16:05

    Maartje:

    Heeej!

    Ik wilde ff hoi zeggen!Echt leuk om te volgen wat je allemaal meemaakt daar! Ook grappig dat je Sonja tegen kwam en dat ze ook nog via via een bekende is:)Hier in het stadje Nijmegen gaat het goed,lekker waalstrandweer!
    latersss maar weer...

    liefs Maartje


  • 04 Juli 2006 - 08:04

    Olga:

    Leuk dat raften! Klinkt inderdaad net zo spannend als het mountainbiken :). Wij gaan op vakantie hoop ik ook zoiets spannends doen in de Spaanse Pyreneeën.
    We zitten inmiddels in Nieuwegein: nog een grote bende (vooral het atrium: dat wordt nog gewoon verbouwd terwijl we hier zitten. Zometeen komt de stoelenman ons helpen de stoelen en tafels juist te stellen. Dan zitten we weer goed (in een hittegolf overigens!)
    groetjes en veel plezier verder!!

  • 04 Juli 2006 - 13:19

    Moniek:

    Hey julia

    Nog even een klein berichtje vanuit het overheerlijke maar ook oververhitte arnhem! Ik mis je! En vind het leuk dat je zoveel nieuwe mensen hebt ontmoet,.Lijken me leuke meiden zo op de foto's te zien.
    xx mo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Hafnarfjörður

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 55776

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: