Er is er een jarig....! - Reisverslag uit Geysir, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Er is er een jarig....! - Reisverslag uit Geysir, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Er is er een jarig....!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

23 Juni 2006 | IJsland, Geysir

Lang zal ze leven, lang zal ze leven. Beetje raar om voor mezelf te zingen, maar iemand moet het doen... Haha!

Gister heb ik uit NL een super kado ontvangen: een digitale camera van pappie en mammie! Daar ben ik echt heeeel blij mee en jullie ook, want nu kan ik ook foto´s op de site plaatsen. Ik heb natuurlijk meteen heel veel foto´s gemaakt. Wat denk je? snoertje vergeten... tja, ik ben nog niet zo gewend. Maar die houden jullie tegoed, waarschijnlijk morgen.

Van IJsland heb ik een super kado gekregen. Het weer is echt fantastisch! Veel zon, geen wind en ik denk wel bijna 20 graden. Dus ik moet nog een paar uurtjes werken en dan ga ik lekker naar huis wandelen in de zon en... bruin worden! Alsnog ;)

Vanavond heb ik een klein feestje bij mij in Kjoa. Dus als je zin hebt om te komen, ben je natuurlijk welkom ;). En je mag blijven slapen, haha.

Ik ga het niet te lang maken, want de laatste minuutjes van mijn pauze ga ik lekker in de zon doorbrengen. Maar check de site morgen opnieuw en dan staan er foto´s op, belooft! Tenzij het feestje vanavond heel erg leuk wordt, dan wordt het zondag :p

En tot slot nog 1 keer met zijn allen: Lang zal ze leven! Als jullie echt je best doen hoor ik het hier misschien!

Dikke kus!

  • 23 Juni 2006 - 15:15

    Inge:

    Er is er een jarig hoera hoera , dat kun je wel zien dat ben jij! Dat vinden wij allen zo prettig jaja en daarom zingen wij blij. Zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera, zij leve lang hoera hoera!

  • 23 Juni 2006 - 16:04

    Nadine:

    Dikke zoen vanuit Rotjeknor! Je hangt wel slingers op, he!

  • 23 Juni 2006 - 16:36

    Samantha:

    gefeliciflapsteert lieve Julia!!!!!ik wilde je smsen maar het lukte niet.Een hele fijne dag vandaag...we vieren met je mee vanuit Hollanda........

  • 24 Juni 2006 - 18:32

    Paul:

    Ha die Julia
    Ik ben kei trot dat het allemaal zo goed gaat, op de site zag ik dat je maar 10 foto's kunt plaatsen. Maar daar heb ik iets aan gedaan ik heb er ruimte voor je bij gekocht voor 500 foto,s dus ik reken erop dat je gaat flitsen. Tot horens groeten uit Uuje. Lief zijn hé

  • 25 Juni 2006 - 09:15

    Rudy:

    Lang zal ze leven! Hoera! Hoera! Van harte gefeliciteerd en hopelijk was het een leuk feestje.

    Gave foto's trouwens! Vooral van die paardjes midden op de weg.

    Fijne IJslandse zondag en duimen vanavond vanavond voor Oranje?! Ook al kun je het niet zien. ;-)

    Gr. Rudy

  • 25 Juni 2006 - 14:19

    Maartje:

    Heeeeeeeeeej Juul!
    En klinkt het lang zal ze leven net zo mooi op z'n IJslands? Hopelijk heb je een leuk feesie gehad! Hoe gaat ie verder met je? Zo te lezen is het daar goed vertoeven:)Leuk man!
    Ben erg benieuwd naar de foto's die je allemaal gaat maken!

    Tot laterssss liefs Maartje


  • 25 Juni 2006 - 16:21

    Suzan&marjolein&willeke:

    hi julia, bij jou beter weer dan bij ons, heel veel regen op ons culturele festival in utrecht vandaag. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. zullen we je de standen doormailen van de 8e finale? of ben je helemaal out of the football? is het werk een beetje leuk, kom je de dagen door? of mis je ons te erg en is de heimwee allesoverheersend, ik kan het me voorstellen, want we zijn erg missable.
    wij missen jou in ieder geval heeeeeel erg. tot snel, liefs suzan, willeke en marjolein!

  • 25 Juni 2006 - 20:12

    Moniek:

    Hey juliaaa!
    Leuke foto's joh! Leuk je weer te zien! Ziet er mooi uit Ijsland. Ik had het wel wat anders verwacht.
    Hoe was je verjaardagsfeestje? Had iedereen zelf drank meegenomen of was de duuuure drank zo op? Nog maffe dingen beleefd op je verjaardag? Op dit moment is het voetbal bezig (mocht je geinteresseerd zijn) en nederland staat achter. Het aanmoedigen van Sam, Marjolein en Suzan heeft tot nu toe nog niet geholpen.
    Ik ben benieuwd naar alle foto's die gaan komen! Leuk dat je ons zo op de hoogte kan houden! Echt een super cadeau voor je verjaardag.
    Ik mis je!! En ben super trots op je! Bless
    x Mo

  • 26 Juni 2006 - 06:58

    JannekeZ:

    Hee Julia, kreeg deze keer een nieuw bericht: mijn berichtje zou "worden verwerkt" het goede nieuws van de goedkope smsjes begint toch een beetje minder leuk te worden.. Gelukkig had ik je ook gemaild ; ) Ga vandaag of morgen mn hotel/hostel/whatever boeken, mag ondertussen ook wel.. Tsja, bewaar wat goed weer voor mij, want Lilly zei dat de zomer tot nu toe crappy was.. Tot binnenkort, vieren we samen onze verjaardag!
    Xox Janneke

  • 26 Juni 2006 - 11:07

    Sandy:

    miauw

  • 26 Juni 2006 - 19:34

    Jacintha&richard:

    Hoi Julia,even een berichtje van de breukrandburen. Harstikke gaaf dat je IJsland aan t verkennen bent,moet erg mooi zijn.Mijn broer is er ooit geweest. Daan gaat 21 juli liften naar de noordkaap(hoopt hij te komen) dus hij zit dan een beetje jouw richting,zit alleen een grote zee tussen! Veel plezier daar en geniet ervan! groetjes!!

  • 30 Juni 2006 - 22:55

    Chretien:

    Ik merk dat je weer mogelijkheden hebt om te internetten en daarom zullen we je site weer intensiever volgen.
    Allereerst nog van harte proficiat met je verjaardag en ik hoop dat je er een goed feest van gemaakt hebt. Van corrie en mij een dikke knuffel.
    chretien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Geysir

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 55782

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: