Op naar Vestmannaeyra! - Reisverslag uit Selfoss, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Op naar Vestmannaeyra! - Reisverslag uit Selfoss, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Op naar Vestmannaeyra!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

14 Augustus 2006 | IJsland, Selfoss

De vlucht is geboekt! Op 12 september vlieg ik naar Londen. Zonder handbagage... maar dat maakt niet uit. Ik weet nog niet wanneer ik naar NL kom, want eigenlijk ben ik van plan op een paar daagjes bij Ivo te crashen. Weet hij alleen nog niet... bij deze!

Vrijdagavond ben ik met Sandra, Agnes en Natasja bij Eva gaan eten. En daarna hebben we lekker in de hottub zitten weken. (Die ga ik zeker missen als ik terug ben!). En als bewijs dat het nu in IJsland ook donker word: foto´s van Reykjavik by Night

Ik zit nu met Mirjam (mijn NL-roomie) in Selfoss. We zijn op weg naar Þorlákshöfn, want vanavond nemen we de ferry naar Vestmannaeyra! En daar hebben we allebij heel veel zin in. Op de westman-eilanden gaan we paardrijden, grotten en vulkanen beklimmen en.... puffins vangen!

Vandaag hebben we eerst de grote berg bij Geysir beklommen. Dat was best wel spannend, want er was niet echt een pad ofzo. Maar wij dappere meiden hebben de berg (en de wind!) getrotseert. En een paar hele stoere foto´s geschoten. Zie hieronder...

Tot na Vestmannaeyra!

  • 16 Augustus 2006 - 08:45

    Lina:

    Hee Julia!
    leuk dat je weer bijna naar huis komt! hoewel het nog wel bijna een maandje duurt, maar het begint iig in zicht te komen! En als je toch in Londen bent zou ik daar idd nog ff blijven! maar heeft Ivo eigenlijk al een kamer dan?
    Ik ben maandag met Marc een dagje naar Elke en Ward geweest, die zitten nu in de ardennen :) was super leuk! En lekker veel auto gereden, goed geoefend.
    Tot je volgende bericht!
    x Lina

  • 16 Augustus 2006 - 13:42

    Moniek:

    Hey Julia! Gaaf dat je vlucht al geboekt is. Komt wel dichtbij zo. Kei leuk om eerst nog bij Ivo te crashen, als je er toch langs komt! Wel een leuke verassing voor hem want wie wil er nu niet een Julia op logeren!
    Ziet er weer stoer uit de foto's. Tot bels.
    xMoniek

  • 16 Augustus 2006 - 20:02

    Roos:

    Ha die Julia....
    Fijn dat je een ticket hebt kunnen bemachtigen.. Londen moet je natuurlijk altijd doen! en uh.. ben vorige week eindelijk weer gaan trainen.. dus we missen jou natuurlijk heel erg! en? 70 kg gehaald? je ziet er goed uit op de foto's.. dus volgens mij ga je ook voor een lichtgewichtje of niet? Geniet er nog ff lekker van. Groetjes.. ook van Troy trouwens.. (die stond natuurlijk mee te loeren terwijl ik je verslag las!) tot snel dan maar. Liefs Roos

  • 18 Augustus 2006 - 08:59

    Olga:

    hoi Julia,

    Het ziet ernaar uit dat je het nog steeds super naar je zin hebt. Sportservice begint uit de zomerslaap te ontwaken, maar we (ik dan) komen langzaam op gang. Wij zijn met de hele familie naar Zweden geweest en hebben daar een fantastische kanotocht gemaakt van een week. Met wild kamperen, vuurtje stoken en alles erbij. Was heerlijk!
    Succes en nog veel plezier de laatste weken en op je verblijf(je) in Londen. Hou je haaks!
    groetjes,

    olga

  • 18 Augustus 2006 - 09:32

    Elke:

    he juul. Weer super mooie foto's. Ben zelf net terug van vakantie, ook leuk maar stuk minder indrukwekkend. Vind het stiekem ook wel leuk om te lezen dat je je ticket hebt geboekt. Geniet er nog van! x elke

  • 19 Augustus 2006 - 09:59

    Judith:

    Lieve juul, wat fijn dat je weer deze kant op gaat komen! Hoorde van koerdie dat het nu wel heel veel werken is en dat er veel mensen weggaan. Als jij terug komt woon ik niet meer in Arnhem! Ik verhuis volgende week zaterdag naar Haarlem en heb een nieuwe baan, vet relaxed! Als je terug bent gaan we lekker wijntjes drinken, xxx Judith

  • 28 Augustus 2006 - 21:30

    Chretiensr:

    Hallo Julia
    Je hebt me wel overtuigd dat IJsland een prachtig ruig land is waar de mensen och een aparte belevibgswereld hebben. Ben je ook al kabouters aan het zoeken of sta je nog met beide op de grond. Hier gaat het leventje zo zijn gang: Koert zal je wel op de hoogte hebben gebracht van hetgeen hier leeft. Jammer dat je niet mee kon met het dagje uit voor een clinic golven waar we onze familieleden en enkele kenissien hebben laten proeven wat golven is. Een start met koffie en gebak en afsluiting met een lekker diner en prijsuitreiking voor diegenen die al enig talent lieten zien. Jij had vast ook een prijsje gewonnen. Volgende keer ben je uitgenodigd. Hetbschooljaar is weer begonnen en dat betekent ook dat de verenigingen en clubs weer op volle toeren draaien en we lekker actief zijn. Met Corrie en je toekomstige zwagers en schoonzussen gaat het goed evenals met onze kleinkindweren.Solange is al naar groep drie en leert per dag woordjes en Roan is naar groep een, als ik het goed heb.Het weer is hier IJslands. Julia een knuffel en tot gauw en nog enkele fijne dagen in Londen. Chretiensr

  • 29 Augustus 2006 - 07:56

    Lina:

    He Julia! al lang geen nieuwe berichten.. hoe is het daar? hard aan het werken? of nog lekker van je laatste dagen aan het genieten? tot over een paar weekjes!
    x Lina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Selfoss

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 53749

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: