Koert is in town - Reisverslag uit Selfoss, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Koert is in town - Reisverslag uit Selfoss, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Koert is in town

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

24 Juli 2006 | IJsland, Selfoss

Donderdag was het eindelijk zover: kon ik mijn Koerdie ophalen ik Keflavik. Ik was zo blij dat ie er was dat ik een beetje moest janken en het leek net een All u need is love show op dat vliegveld. Koert is het levende bewijs dat het bij jullie dat het zo heet is, want ik heb hem nog nooit zo bruin gezien!

Ik heb hem meteen mee naar Reykjavik genomen om wat te eten en daarna naar Geysir, omdat ik vrijdag nog even moest werken. Zaterdag zijn we weer naar Reykjavik gegaan, want we wilden gaan Whalewatchen. Maar we moesten ook even shoppen en toen waren we weer te laat voor het whalewatchen... Dus toen hebben we lekker vegetarisch gegeten en een tourtje Reykjavik gegaan.

´s avonds zijn we met Eva, een duitse AU-pair, en haar vriend gaan stappen. Op z´n IJslands natuurlijk: eerst thuis veel zuipen en dan de stad in. Dat was echt heel gezellig! Hoe meer we dronken, hoe beter we elkaar konden verstaan, haha.

De volgende dag zijn Koert en ik een beetje brak naar The Blue Lagoon gegaan om lekker bij te komen. Dat was echt een goed idee! Daarna waren we zo moe dat we in etappes naar Geysir moesten rijden!

Ondertussen is het maandag en we hebben net de auto volgeladen met alle campeerspulletjes. We gaan nu het hele eiland rondcrossen en we beginnen in Vik (helemaal in het zuiden). Dan gaan we via het oosten naar het noorden, naar het zuiden en we eindigen in het altijd zonnige Geysir.

Tot snel!

  • 25 Juli 2006 - 05:49

    Maud:

    Ha Julia én Koert! Eindelijk weer samen! Veel plezier met z'n tweetjes daar. x Maud

  • 25 Juli 2006 - 12:45

    Moniek:

    Hahahaha wat zitten er leuke foto's bij! En Julia, wat een leuk jasje met dat groen en wit. Nieuw? Staat je goed!
    Voelt echt als vakantie als ik die foto's zo zie!
    Geniet ervan!
    Dikke kus Moniek

  • 26 Juli 2006 - 11:45

    Nadine:

    wat een fotomodellen zijn jullie, prachtige foto's! Jullie zien er heel happy uit. Heel veel plezier samen, DIEN

  • 27 Juli 2006 - 14:24

    Tante Nelly En Ome Antoon Uit Nijmegen:

    Julia en Koert veel plezier en genieten maar. Ik hou de site ïn de gaten".
    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Selfoss

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 55781

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: