I´m comming home! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu I´m comming home! - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

I´m comming home!

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

11 Augustus 2006 | IJsland, Reykjavik

Ik heb lang zitten dubben of ik tot eind augustus of eind september in IJsland wilde blijven en nu heb ik eindelijk een beslissing genomen: ik kom naar huis!

Vanaf eind augustus stop ik met werken en dan neem ik nog een paar daagjes de tijd om wat dingetjes te bekijken. Dan pak ik begin september het vliegtuig terug naar NL. Als ik langer zou blijven zou ik alleen maar moeten werken. (want er is een zwaar te kort aan mensen) En alle leuke collega´s gaan dan ook alweer naar huis. Dus dan piep ik er ook lekker tussen uit! Ik heb dan nog lang niet alles gedaan en gezien, maar dan heb ik wel een goede reden om later weer een keertje terug te komen!

Ondertussen zit ik hier natuurlijk niet stil. Dinsdag zijn we met de hele Geysircrew gaan paardrijden en bbqen. Gezellig kampvuurtje erbij, alcohol en zingende mensen met gitaar...

Nu heb ik effe een dagje vrij en probeer ik een ticket te boeken. Maar dat valt effe niet mee. Denk dat ik maar naar het reisbureau ga.

Maandag ga ik naar de Westman eilanden en daar heb ik veel zin in. We gaan puffins vangen en paardrijden en we krijgen ´noodzakelijke info´ voor werken in IJsland. Lekker op tijd! Maar daar raak ik ondertussen aan gewend...

En verder staat er nog veel meer op de planning, maar dat zet ik er pas op als ik ook foto´s heb ;)

  • 12 Augustus 2006 - 08:27

    Inge:

    Hiep hoi Julia komt thuis! Ik vind het stiekem wel fijn! Hoop dat je nog een paar fijne weken in IJsland hebt, geniet er maar lekker van

    Kus

  • 12 Augustus 2006 - 09:42

    JannekeZ:

    Heeee, slim bedacht hoor, je kan beter thuis zitten dan je daar af laten beulen ; ) Maarre, ik weet niet precies wanneer je terug wil, maar met icelandexpress en dan easyjet is het nog wel betaalbaar voor zover ik kan zien.. heb t ff gecheckt voor bijvoorbeeld 4 september. zit je onder de €200,- en t sluit goed aan!! Ben benieuwd wat je nog gaat doen, enne, tot snel dan he!!
    Xox Janneke

  • 12 Augustus 2006 - 13:42

    Moniek En Co:

    Hey Julia
    Leuk dat je al over een ppaar weken terugkomt. Lijkt me ook wel een goed plan, je leeft niet om te werken. En het lijkt me ook niet leuk om daar te zijn terwijl andere alweer weggaan. En je hebt een liefhebbende vriend en kat die je ook graag weer terug zien en wij en vele anderen. Nog heel veel plezier verders in Ijsland.

    De groeten, dikke kussen en knuffels uit Paris.

    Tot over een paar weken. Jeetje echt een leuke verassing. blesss




  • 23 Augustus 2006 - 10:05

    Tanja:

    Jeetje Julia,

    Lang niet gelezen waar je uithangt i.v.m. de gekte hier en daarna de rust van 4 weken vakantie en dan opeens kom je alweer bijna terug. Heel leuk om al je verhalen te lezen. Als ik de foto's bekijk zie ik een stralend gezicht. Dat missen we zeker hier!!! En ik geloof dat ik ook maar eens een kijkje in IJsSland moet gaan nemen. Het zier er echt schitterend uit. Nou, als je terug bent en je weet niet wat je wilt kun je ons altijd bellen!!!

    Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 55479

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: