Joehoe, 5 minuten internet - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu Joehoe, 5 minuten internet - Reisverslag uit Reykjavik, IJsland van Julia Kempen - WaarBenJij.nu

Joehoe, 5 minuten internet

Door: Julia

Blijf op de hoogte en volg Julia

31 Augustus 2006 | IJsland, Reykjavik

Ben even aan het hacken op de computer van mijn baas... want het was echt onmogelijk om voor vandaag te internetten. Maar geen zorgen: ik leef nog en ik heb het nog steeds erg fijn!

Morgen is mijn laatste werkdag. Ik heb heel veel zin in de dagen vrij, maar stiekem vind ik het ook wel jammer dat het er nu al op zit. Maar voordat ik naar Londen vlieg ga ik nog wel een paar leuke dingen doen, zien en beleven! En feesten natuurlijk ;)

Morgen heb ik waarschijnlijk wat meer tijd. Dan zal ik mijn avonturen van Vestmannaeyra + foto´s op de site proppen. En alles wat tussen toen en nu gebeurd is. Want het leven in IJsland is nooit saai...

Tot morgen!

x Julia

  • 01 September 2006 - 12:18

    Maartje:

    Heej Juul!
    Gewoon lekker hacken die handel!haha
    Leuk om weer even wat van je te horen!!!!
    De tijd vliegt idd.
    Maare je gaat nog naar Ivo toe he?! Tof! Doe je hem de groeten?!Ik hou het kort, want ik ga zo naar mijn diplomering(JEUJ!). Wilde je alleen wel even laten weten dat ik je nog helemaal volg op waarbenjijnou?! Als je terug bent gaan we ff daten!!!Weet je trouwens al wanneer dat is? 3o september is er een feestje bij mij, dusse kijk maar ekkes of je kan!

    Liefs Maartje

  • 02 September 2006 - 12:11

    Lina:

    héééé Julia!
    Leuk om weer eens iets van je te lezen! Jammer dat je er niet bij was gister, maar als je terug bent halen we het allemaal in! Lekker dat je niet meer hoeft te werken nu daar zeg! veel plezier met je laatste weekjes ijsland!
    x Lina

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: IJsland, Reykjavik

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

19 September 2006

Ik ben weer thuis!

11 September 2006

Lost in Iceland?!

08 September 2006

Zeikweer in Reykjavik

06 September 2006

De laatste dagen...

31 Augustus 2006

Joehoe, 5 minuten internet
Julia

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 461
Totaal aantal bezoekers 52462

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: